Topshop

Jag måste nog erkänna att TopShop är min nya favorithemsida. Dom har så grymt mycket snygga saker och man blir ju helt galen när man ser hur mycket man vill ha. Dom har fått in mycket sommringt också och i sommar har jag bestämt mig för att våga mycket färg. Det blir ju lätt dom gammla vanliga, svart, vitt, beacht, grått. Men inte nu längre! Har precis beställt en klänning från nelly.com (också en sida att rekommendeta, kolla länkarna till höger längre ner.). Va tycks?


               

                                                                                                 

Kommentera och tyck till om bloggen! :)


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.woopa.se/signup.php?ref=hannacaarlsson

tjäna STORA pengar gratis :)

fina klänningar btw=)

2009-07-13 @ 15:13:50
Postat av: angelica

Fina klänningar!:)

2010-01-10 @ 11:07:19
URL: http://angelicamahlers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0